ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از صدور 1304 فقره برگ سبز کالای اضافی مسافران جزیره در مبادی خروجی قشم صادر شد.

به گزارش شهر ایده آل، مسعود مورموگویی اعلام کرد: بیشترین برگ سبز صادر شده از (25 اسفند 1402 تا یازدهمین روز فروردین امسال) با 715 مورد به مسافرانی که جزیره قشم را از طریق فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد به شهر و دیار خود ترک کردند، مربوط می‌شود.
وی ادامه داد: در این بازه زمانی، سهم برگ سبز صادر شده در بندر شهید ذاکری 484 فقره و تعداد برگ سبز صادر شده در اسکله لافت هم به رقم 105 مورد رسید.
به گفته نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، مبلغ 195 میلیون و 600 هزار ریال از محل صدور این تعداد برگ سبز در سه مبادی خروجی قشم بخاطر افزایش بار از مسافران دریافت شد.
او یادآور شد: سه مورد از بیشترین برگ سبزهای صادر شده در این مدت به ترتیب به روزهای 5 فروردین امسال با 163 مورد، 26 اسفند گذشته با 117 مورد و 25 اسفند 1402 هم با 99 مورد مربوط می‌شود.
وی افزود: همچنین کمترین صدور برگ سبزها در این مدت مربوط به روزهای 29 اسفند گذشته با 37 مورد و هفتم و هشتم فروردین امسال به ترتیب با 43 و 57 مورد برگ سبز است.

جزیره جهانی قشم با داشتن ظرفیت‌های ارزشمند گردشگری در جنوب ایران واقع شده و همه ساله بیش از 6 میلیون میهمان و گردشگر با هدف بازدید از ظرفیت‌های طبیعی خدادادی این منطقه از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی و از سه مسیر دریایی، زمینی و هوایی وارد این جزیره می‌شوند.