ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مهندس محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان با حضور در شهرستان های بستک و میناب و بازدید از طرح های تامین و توزیع برق دراین شهرستان ها بر لزوم تداوم فعالیت جهادی برای اجرای طرح های زیر ساختی و گره گشایی از مشکلات مشترکان تاکید کرد.

به گزارش شهر ایده آل ، مهدس کریمی با حصور در شهرستان بستک و تاکید بر تامین و توزیع برق پایدار در نشستی با همکاران برق شهرستان بستک، برنامه ریزی برای تامین و توزیع برق پایدار در منطقه و توجه به شعار سال و دستیابی به شاخص‌های جهش تولید در صنعت برق را یک اولویت فرا روی همکاران و مدیران برق دانست.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با بررسی مسایل و مشکلات همکاران برق در این شهرستان، مشارکت و ارائه راهکار برای حل مشکلات در راستای ارائه خدمات بهینه را یادآور شد.

مهندس گریمی ، جهش تولید و توجه به شعار سال را مورد تاکید قرار داد و افزود: تحقق جهش قابل توجه در تولید در حوزه تامین و توزیع برق مستلزم فراهم شدن ملزومات و بسترهایی است که باید مد نظر مسؤولان نهادهای مختلف و سیاست گذاران باشد.

وی بر لزوم جلب مشارکت مردم و همراهی مسوولان در این عرصه تاکید کرد و ادامه داد : استفاده از حداکثر ظرفیت سرمایه گذاری برای طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی از ابزارهای مهم تأمین سرمایه تولید است که باید پویایی کافی به این عرصه سرمایه گذای تزریق شود. جهش تولید یعنی یک کار عملیاتی در یک زمان کوتاه که اتفاقی بزرگ را رقم می‌زند.‌

جاسم دهگری مدیر برق شهرستان بستک نیز در این نشست با تقدیر از حضور مدیر عامل، حفظ آمادگی همکاران برای ارائه خدمات بهینه به مشترکان، رعایت الزامات ایمنی و تلاش برای پایداری شبکه برق را از برنامه‌ های اصلی این مدیریت دانست.

بازدید مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از پروژه تامین برق شهرک مجتمع امام راحل شهرستان میناب

مهندس کریمی همچنین با سفر به شهرستان میناب از این پروژه تامین برق شهرک مجتمع امام راحل شهرستان میناب بازدید کرد ، این پروژه بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار دارد و در شهرک روستایی چاه غربال در منطقه توکهور و هشتبندی شهرستان میناب اجرا شده است.

مهندس محمد کریمی در ادامه با حضور در ضیافت افطاری کارکنان اداره برق توکهور و هشتبندی بر لزوم تداوم برنامه‌ های تامین و توزیع برق پایدار در منطقه تاکید کرد.

بخشدار،امام جمعه و رییس شورای بخش توکهور و هشتبندی میناب نیز از خدمات مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان تقدیر کردند.