ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دکتر مرتضی سالمی رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان خدمات ارائه شده در ایام تعطیلات نوروزی را تشریح کرد.

به گزارش شهر ایده آل، دکتر سالمی گفت با آغاز برنامه سلامت نوروزی تمامی مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان و پایگاههای اورژانس این شهرستان در حالت آماده باش بوده و خدمات بهداشتی درمانی به مردم ارائه نموده اند.

وی افزود در حوزه نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی تعداد ۲۳۰۰ بازدید توسط کارشناسان سلامت محیط شبکه بهداشت ، درمان و آموزش شهرستان بندرلنگه انجام و در این بازدیدها ۶۱۲ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری و معدوم گردید و سه مورد پلمب نیز بدلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفت.

وی بیان کرد در بخش نظارت بر سامانه های آبرسانی نیز تعداد ۴۱۷۶ مورد کلرسنجی و ۸۸ مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی انجام گردیده است.

دکتر سالمی اضافه کرد واکسیناسیون ۳۰ نفر مراجعه کننده بدلیل حیوان گزیدگی در این ایام نیز انجام شده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان تصریح کرد در بخش درمان تعداد ۱۴۷۳۴بیمار به بیمارستان مراجعه کرده و از این تعداد ۱۰۲۳ مورد بستری و ۴۹۱ نفر تحت عمل های جراحی قرار گرفته اند.

وی در ادامه گفت : در بخش اورژانس و فوریت های پزشکی نیز تمامی پایگاه‌های شهری و جاده ای شهرستان بصورت آماده باش بوده و  ۸۹۵ مورد اعزام در این حوزه در ایام تعطیلات نوروزی انجام شده است.

وی در پایان از تلاش و فعالیت های مجموعه شبکه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان بندرلنگه در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر و تشکر کرد.