ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور وزير نيرو در امور زنان و خانواده در جلسه اي كه با حضور مديران عامل صنعت آب و برق هرمزگان ، مشاوران اموربانوان و خانوده و بانوان شاغل در صنعت آب و برق هرمزگان برگزار شد گفت: در نظام جمهوري اسلامي بر خلاف برخي نظام هاي دنيا اصالت با انتفاع مالي و سودآوري نیست بلكه موضوع رشد و تعالي انسان ها داراي جايگاه و اولويت ويژه اي است و همه تلاش هايي كه براي حضور بانوان در فعاليت هاي مديريتي و اداري انجام مي شود با همين هدف ارزشمندِ رشد و تعالي بانوان است.

به گزارش شهر ایده آل، سميه خداپرست با اشاره به اهميت رشد و ارتقاء جايگاه هاي شغلي زنان توضيح داد: هر كس كه قرار است در هر جايگاهي مشغول به خدمت باشد بايد توانمندي و قابليت كار در آن حوزه را داشته باشد و در كنار آن قانونمداري از اولويت بالايي برخوردار است.

وي تاكيد كرد: در حوزه فعاليت زنان ، تعاملي و شبكه اي كار كردن تا حد بسيار بالايي به پيشبرد امور و كارها كمك مي كند لذا تشکیل شبكه اي از بانوان توانمند لزوما نبايد در صنعت شكل گرفته و متوقف شود و اين شبكه تعاملي انساني ابتدا در داخل صنعت و بين بانوان بايد شكل بگيرد و بعد بايد ساير دستگاه هاي اجرايي استان را همراه كند.

 مشاور وزير نيرو در امور زنان و خانواد با اشاره به لزوم استمرار كار و فعاليت در حوزه مسئوليت هاي وزارت نيرو افزود: بانوان در مديريت مصرف و اصلاح سبك زندگي مي توانند پيشرو باشند برخي همكاران ما در ايام عيد و تعطيلات هم مشغول به كار و خدمت هستند بانوان در زمينه آگاه سازي ، فرهنگ سازي و آموزش اهل خانواده دوستان و فاميل مي توانند نقش موثري داشته و پيشرو باشند.

خداپرست افزود: مشاوران امور بانوان در صنعت آب و برق بايد سعي كنند به صورت ماهيانه و به طور منظم و مستمر نشست هايي را با مديران عامل خود يا همکاران بانوان داشته باشند تا موضوعات مرتبط را به بحث بگذارند.