
رونمایی از سامانه جدید ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری بندرعباس
در آیین افتتاح سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ،مدیران و مسئولین شهری در مدیریت بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس برگزار شد.مهدی نوبانی از رونمایی نسخه جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خبر داد.
به گزارش شهر ایده آل، شهردار بندرعباس گفت : سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ از دهه ۸۰ مشغول فعالیت و خدماترسانی به شهروندان هست و به نظر میرسید که نیاز به بازنگری جدی در فرآیندهای تعریف شده داشته باشد.
نوبانی افزود: با هماهنگی و جلسات متعددی که با همکاران در مدیریت بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس و سازمان فاوا داشتیم تصمیمات جدی و جدیدی اتخاذ شد که در نهایت امروز از سامانه ارتقاء یافته ی ارتباط مردمی شهرداری رونمایی می کنیم. مهدی نوبانی در ادامه تاکید کرد : در راستای بهبود کیفی پاسخگویی به شهروندان، قابلیتهای جدیدی در سامانه ایجادشده که سامانه تحت وب با کاربران نا محدود، سیستم پیامک پیشرفته وب ،سرویس های ارتباطی با سامانه،قابلیت ارسال هوشمند پیام به واحد های مربوطه،سیستم GIS با قابلیت جستجوی سریع و ویرایش نقشه،سیستم پیام رسان داخلی،سیستم مدیریت مستندات ،داشبورد مدیریتی نامحدود برای ایجاد ،داشبورد برای کارشناسان و مدیران شهری،اپلیکیشن چشم شهروند جهت ارائه خدمات به شهروندان،اپلیکیشن کارتابل جهت استفاده مدیران و کارشناسان شهرداری بخشی از کارکردهای جدید سامانه ۱۳۷ است که با هدف رضایتمندی شهروندان راه اندازه شده است.
وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از موحدی نژاد مدیر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و خانم اهل کوت رییس سازمان فناوی اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس اظهار داشت :ظرفیتهای جدید ایجادشده در این سامانه و قابلیت گزارشگیریهای متعدد و متنوع میتوان از این سامانه بهعنوان یک سامانه هوشمند برای مدیریت و برنامه ریزی شهری بهره برد.
کد خبر : 33320
- بازدید: 4