برنامه سند نیازسنجی نیروی انسانی توانیر در حال تدوین است - شهر ایده آل

شهر ایده ال

تبلیغ

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

محمدجعفر عسکری مدیر کل منابع انسانی و امور اداری شرکت توانیر با  تقدیر از خدمات مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان و کارکنان این شرکت، در جمع همکاران برق هرمزگان  اظهار داشت :سند برنامه نیروی انسانی توانیر در حال تدوین است که طبق آن نیروی انسانی سالانه شرکت های توزیع برق در همه استان ها براساس نیاز جذب شود.

به گزارش شهر ایده آل، عسکری با اشاره به ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای کارکنان شرکت های توزیع برق  در همه رده های کارشناسی و مدیریتی ادامه داد : تبدیل وضعیت نیروها نیز در این شرکت ها در حال پیگیری است  ،  ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای کارکنان در همه رده های کارشناسی و مدیریتی انجام می شود ، باید از همه ظرفیت های قانون یدر راستای توسعه نیروی اسنانی و منابع موجود بهره گیری شود.

مدیر کل منابع انسانی و امور اداری شرکت توانیر در بخش دیگری از سخنانش ترویج استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را  نیازمند نیروی متخصص و کارآمد دانست ، و گفت : با تربیت و بهره‌مندی از چنین نیروهایی مشکل اصلی صنعت برق هم برطرف می شود.نبود نیروی متخصص و کارآمد در حرکت به سوی استفاده از انرژی های تجدیدپذیر مشکل اصلی صنعت برق در بسیاری از استان ها است که با تدوین سند نیازسنجی نیروی انسانی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مقاوم‌سازی صرفاً در مقاوم‌سازی فیزیکی محدود نمی‌شود ادامه داد :  این اقدام در حوزه نیروی انسانی مهم‌تر از حوزه تأسیسات است، بحث آموزش نیروی انسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه مقاوم‌سازی یک اولویت است و هر قدر به تعویق بیفتد، هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

عسکری افزود: در کنار مقاوم سازی نیروی انسانی، مقاوم سازی پدافند غیرعامل اهمیت دارد. مولفه‌هایی که برای پدافند غیرعامل تعریف شده، پیشگیری از بحران و مقابله با آن و ایجاد آمادگی در افرادی است که احتمال دارد آسیب ببینند و در واقع به عنوان ایجاد زنگ خطر در مباحث مقاوم سازی نیز تعریف می‌شود.

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان نیز در نشست با مدیرکل منابع انسانی توانیر از حضور وی تقدیر کرد و اظهار داشت :
محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در نشستی با حضور عسکری مدیر کل منابع انسانی و امور اداری توانیر رویکردهای توسعه منابع انسانی را در راستای تامین و توزیع برق پایدار بررسی کرد.

کریمی در این نشست با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء ۵ شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است افزود : این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه ای در کشور داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان ادامه داد :به همان میزان هم تاسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است ، شرایط اقلیمی استان  هرمزگان باعث افزایش هزینه های نگهداری شبکه برق شده است، این استان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری هزار کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را بعهده دارد.


وی از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و گفت : این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود و ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که ۵ ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

در ادامه حضور مدیر کل منابع انسانی و امور اداری توانیر در استان هرمزگان ، میز خدمت و ملاقات عمومی محمدجعفر عسکری مدیر کل دفتر منابع انسانی و امور اداری توانیر برگزار شد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و امور اداری شرکت توانیر باحضور در این میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با کارکنان این شرکت ملاقات و درخواست‌های آنها را پیگیری کرد.

آیا شما این مطلب رو دوست دارید؟

مهمانان

اطلاعات مراجعه کننده

افراد آنلاین

Online Countries

xx