اهتمام وزارت نیرو در جهت بکارگیری نخبگان است - شهر ایده آل

شهر ایده ال

تبلیغ

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نشست مدیرکل سرمایه انسانی وزارت نیرو با مدیران عامل صنعت آب و برق استان هرمزگان برگزار شد ، شاه بوداغیان مدیر کل سرمایه انسانی وزارت نیرو در این نشست گفت :  شرکتهای آب و برق نیروهای نخبه را جذب کنند و در این زمینه تمام توان خود را به کار گیرند.

به گزارش شهر ایده آل، نشست مدیرکل سرمایه انسانی وزارت نیرو با مدیران عامل صنعت آب و برق استان هرمزگان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در این نشست با ترسیم سیمای سختی کار سیمبانان شرکت توزیع برق در هرمزگان  اظهار داشت : سختی کار این عزیزان حدود سه برابر سایر استانهای کشور است، احتمال بروز حادثه برای سیمبانان که در این استان فعالیت می‌کنند چندین برابر سایر استانها است.

محمد کریمی ادامه داد : هنگام بروز بحران همه نیروهای برق استان هرمزگان پای کار هستند و در کمترین زمان با وجود همه چالشها خسارت ها را رفع می کنند.فضای کاری را باید برای کارکنان بخصوص نیروهای عملیاتی بهتر کنیم و فشار کاری هم باید کمتر شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان به موضوع تبدیل وضعیت کارکنان هم اشاره  و اضافه کرد : البته تبدیل وضعیت از موضوعات جدی است که از وزارت نیرو و شرکت توانیر انتظار می رود برای ایجاد عدالت شغلی در حقوق و مزایا اهتمام بیشتر در این زمینه داشته باشند.

مصطفی شاه بوداغیان مدیرکل سرمایه انسانی وزارت نیرو نیز با تاکید بر بهره وری نیروی انسانی اظهار داشت :  تبدیل وضعیت نیروی انسانی در حال پیگیری است و نیروها باید بصورت عادلانه تبدیل وضعیت شوند.

این مقام مسوول ادامه داد : با پیگیری مجلس شورای اسلامی طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وارد مرحله جدیدی شده است ، یکسان سازی ها و پرداخت حقوق و مزایا باید به گونه ای باشد که مزایای کارکنان رسمی و شرکتی نزدیک به هم باشد ، اهتمام وزارت نیرو برای بکارگیری نخبگان  است که شرکتها نیروهای نخبه را جذب کنند و در این زمینه تمام توان خود را به کار گیرند.

مدیرکل سرمایه انسانی وزارت نیرو  هم به موضوع توجه به جوانی جمعیت از سوی شرکتها هم اشاره کرد و افزود: باتوجه به تاکید دولت موضوع جوانی جمعیت  باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه منابع انسانی مهم ترین دارایی هر سازمان  به شمار می آید افزود: حفاظت از این سرمایه نیازمند اهتمام و دقت نظر بیشتری است.

شاه بوداغیان ادامه داد : مدیران موفق دنیای امروز رمز موفقیت سازمان خود را در بهره‌مندی از انسان‌هایی فرهیخته می‌دانند، در این راستا ما از جذب نیروهای نخبه و ممتاز دانشگاه های برتر کشور استقبال می کنیم.

این مقام مسوول همچنین با تکریم نیروهای مجرب و بازنشستگان با بیان اینکه قرار دادن تکریم از بازنشستگان و برگزاری حداقل یک نشست عمومی با بازنشستگان در هر شهرستان ضروری است، افزود: باید از دانش و تجربه بازنشستگان در راستای اعتلای وزارت نیرو بهره گیری کرد.

در این نشست مدیران عامل و معاونین منابع انسانی شرکت های آب و برق هرمزگان آخرین وضعیت منابع انسانی و درخواستهای خود را جهت بهبود شرایط کارکنان ارائه نمودند.

مدیرکل سرمایه انسانی وزارت نیرو با اهدای لوح از تلاشهای معاون منابع انسانی و کارشناسان این معاونت بخاطر تلاش در جهت خدمت رسانی به مردم  قدردانی نمود.

دکتر مصطفی شاه بوداغیان در این نشست از یحیی مهرانی معاون منابع انسانی و مهدی حاتمی منش، سمانه خاکساری ، شکوفه کهوری نژاد و الهام کاظمی تقدیر کرد.

آیا شما این مطلب رو دوست دارید؟

مهمانان

اطلاعات مراجعه کننده

افراد آنلاین

Online Countries

xx